28 Ocak 2014

MANTI KUTUSU SÜSLEME

Ben bu geri dönüşüm işini çok seviyorum. İnsanlar yaşlandıkça yoğurt kutusu saklama konusunda daha istekli olurlarmış. Yaşlanıyor muyum ne? Belki lazım olur diye, teneke, karton kutuları, cam şişeleri atamaz oldum. Plastik olanları saklamak istemesem de; onları bile saklıyorum. Zaten nereye yok olacaklar. Milyonlarca yıl yok olmazlar.
Mantı yemeyi hemen  hemen herkes sever. Her zaman evde yapmak mümkün olmuyor. Alışveriş yaptığımız bir markette mantıyı koydukları siyah, üstü şeffaf kutuyu çok beğendim. Kenarında etiket yapıştırıldığı için leke vardı. Orayı kapatarak başladım. Kesme makinasında bazı çiçekler ve kenar süsleri kestim. Şeffaf kısmın kenarını kabartmalı tekstil boyası ile süsledim.  Bu canlı sarıyı sevdim. Vakit olsa evdeki tüm kutuları böyle kaplayabilirim.
 





 
 
Çöp ev olmayalım da.....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder